Будівництво мостів у м. Запоріжжя: з’єднано обидва береги р. Старий Дніпро

Програма Президента України «Велике будівництво» розморозила головний довгобуд Запоріжжя — автотранспортну магістраль через р. Дніпро.

Як повідомили у Службі автомобільних доріг у Запорізькій області, мостобудівниками завершено роботи з бетонування останньої захватки плити проїзду естакади з боку Хортицького району довжиною 24м. Процес влаштування залізобетонної плити проїзної частини споруди №3 складався з бетонування 8-ми захваток загальною протяжністю 289 м.

Так само і на з’їзді з мосту на о. Хортиця завершено бетонування останньої захватки плити проїзду прогонової будови довжиною 24 м. Загальна протяжність всієї плити проїзду споруди №5 — 346м.

Загалом на підходах до мосту було укладено 3600 куб. м бетону та 2 400 т арматури.

Роботи з бетонування та армування плити проїзду верхової частини мосту через р. Старий Дніпро було розпочато в липні місяці поточного року. Та вже на початку грудня цього року підрядники обіцяють завершити основні роботи з забезпечення проїзду по Балковому мосту через р. Старий Дніпро та підходах до нього.

Нагадаємо,  у серпні Президент України Володимир Зеленський ознайомився з ходом будівництва автотранспортної магістралі через річку Дніпро в Запоріжжі. Відповідно до проєкту, побудувати мости планується за 4 роки. Але є домовленість з підрядною організацією, що будівельні роботи на мостах можливо завершити вже за два роки. До кінця 2020 року на мостах вже буде запущено рух транспорту.

Довідково.

Запорізький міст — це магістраль безперервного руху довжиною понад 9 км, яка складається з шести транспортних розв’язок, у складі яких 27 штучних споруд, в тому числі два  позакласні мости з окремими спорудами під кожний напрямок руху.

Будівництво та подальша експлуатація автотранспортної магістралі через р. Дніпро у м. Запоріжжя дозволить поліпшити транспортне сполучення через р. Дніпро у Запорізькому регіоні, розв’язати існуючі критичні транспортно-соціальні проблеми міста Запоріжжя шляхом створення стабільних і безпечних транспортних зв’язків безперервного руху між право- і лівобережними частинами міста через острів Хортиця.

Джерело: Запорізька ОДА