Найчастіше до Держпродспоживслужби звертаються мешканці області за захистом своїх прав

За пів року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 600 звернень від громадян. Це на 24 % більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.

Найчастіше споживачі порушували у своїх зверненнях питання захисту своїх прав під час отримання послуг, придбанні техніки та інших промислових товарів. Таких звернень надійшло 334 або 55,6% від загальної кількості.

Значно більше у звітному періоді стали звертатися громадяни щодо санітарного та епідемічного благополуччя, державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства. Упродовж І півріччя надійшло 105 звернень (17,5 %) на цю тему.

На третьому місці за актуальністю є звернення щодо безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини. У 86 (14%) випадках споживачі зверталися щодо недотримання суб’єктами господарювання вимог обігу харчових продуктів, порушення власниками тварин вимог до їх утримання.

У порівнянні з попереднім роком майже втричі зросла кількість скарг стосовно формування та застосування цін на продукти харчування та ліки. Протягом першого півріччя з вказаного питання надійшло 50 таких звернень.

При розгляді звернень, які надійшли до Головного управління Держпродспоживслужби, є випадки відмов, що пов’язані з неправильним оформленням.

Нагадуємо, що основними вимогами при складанні звернень є надання:

  • відомостей щодо особи, яка подала звернення (прізвище, ім’я по батькові, поштова адреса для листування, за бажанням інші контактні дані – номер телефону, адреса електронної скриньки);

  • відомостей про порушення, що спричинило шкоду правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю фізичної особи (осіб), навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності);

  • відомостей щодо суб’єкта господарювання, який спричинив таку шкоду, а саме: найменування суб’єкта господарювання (юридичної особи) та/або його відокремленого підрозділу або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця; фактична адреса, за якою виявлено порушення.

Свої звернення громадяни можуть надсилати на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області: 69002, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Гоголя, 105А; office@gudpss-zp.gov.ua. Можна залишити звернення на сайті за посиланням.

Джерело: Запорізька ОДА